Thursday, December 2, 2010

Siapa aku...

Hasrat aku nak start balik menulis, sebab aku dapat inspirasi dan motivasi dari kawan2 aku yang rapat sangat dan aku mengaku aku anggap diorang KELUARGA aku...

Ya, aku mengaku, hati aku tengah sakit sebab dah patah. kau rase sebab ape. betul, perempuan... Bukan aku benci, cuma aku masih belum mengerti. first aku kenal kau dulu, aku terpikat, niat aku just nk kawan nak kenal, tapi aku pun tak boleh kawal perasaan aku bila kita dah start rapat. Ya, aku mengaku aku banyak terasa hati and mungkin jeles bila kau melebihkan orang lain dan bukan aku. kau peluk-peluk orang lain dengan mesra, yes korang kawan so aku berdiam and aku takde hak tapi kau ade hak, aku ni siapa la kan... Tapi after several fights that we had while we were friends, kau mengaku kau suka aku - kau tak mengaku pun aku boleh notice. and kau kate kau serious pasal ni. then we're together. ape yang buat aku confuse ialah atas sebab ape kau suddenly ragu-ragu and hilang percaya kat aku. Betul la ape orang cakap, kalau dah mesra and rapat time kawan, so jangan cube nak make him/her your partner. sebab things akan jadi awkward after that. aku pun tahu siapa aku, jadi aku membenarkan kau pergi. tapi kau cakap kau still sayang. YA, aku makan kata-kata kau tu. after a few days, ape jadi? kau dah tak macam dulu. Heh, kenapa patut aku sedih, kau bukan hak aku..
Macam ni lah....Kau ade everything, aku ade ape? Kau sedar kau boleh dapat sesiapa je yang kau nak and kau tau aku tak boleh.. Kau banyak kawan yang boleh layan kau time kau down, kau tak perlu aku kan.. You're just being nice to me kan.. It's ok.. Kau tau yang aku kisah pasal kau, tak macam guys lain.. diorang just nak amik kesempatan kat kau.. ni bukan aku yang cakap, KAU YANG BAGITAU AKU...
Sudahlah, kalau kau rase kau nak ade aku sebab aku kisah pasal kau and kau pun nak ade lelaki-lelaki lain tu dalam hidup kau. so aku rase aku gerak dulu a... kau pergi kat diorang eh... lagipun kite dah takde ape-ape...KAU YANG CAKAP =)

No comments: