Wednesday, September 21, 2011

Thanks Doe

Baru-baru ni memang banyank betul cabaran hidup yang perlu aku lalui. Biasalah, nama pun hidup, mesti ada cabaran. Itulah kata-kata cliche yang aku asyik dengar dari mulut rakan-rakan. Tapi bukan itu kisahnya dalam post ni. Kisahnya pasal seseorang yang aku dah anggap mcm family aku sendiri. Azril Noor Azali atau nama comelnya dari kecik Jajo. Aku tak tau kalau kau baca ke tak post ni Jajo tapi aku nak cakap something. Aku nak cakap THANKS DOE!

Aku tak tipu wey. Seriously thanks. Dari dulu lagi, time aku serabut je, aku mesti nak tahu pasal korang. Pasal Jodin, Fahmi and pasal kau. Bukan maksudnya time aku susah je aku carik korang. Sebab semua benda yang korang tulis, yang korang share dengan aku, semuanya memberi semangat kat aku. Dari dulu sampai sekarang. Korang lah tempat aku dapat inspiration. Malam tadi aku sangat tidak boleh tidur and aku decide aku nk baca blog kau. Yup, air mata berlinang sikit bila baca pasal Jodin. Dan aku rasa sangat2 motivated wey. Sumpah, sedalam-dalam hati aku nak mengaku, aku anggap korang mcm family aku. Bnd ni dengar mcm biasa je tapi tak wey. Aku hanya akan cakap/tulis benda yang aku betul2 maksudkan.

Kenapa aku serabut? Apa masalah aku? Nanti aku kisahkan sebab aku nak semua benda settle dulu baru aku share. Kedengaran azan subuh yang sangat menusuk kalbu. Thanks for reading.

No comments: